Stranica: 2/2.

Re: Hyundai accent

PostPostano: 24 stu 2011, 22:53
Postao/la s@ki
zapravo i je. :D u crvenom su 12ice ilitiga 30cm driveri.
Iako postoje i 18ice u pravilu proizvođači neidu preko 15"

najglomaznije što sam osobno posjedovao je DLS UR15.
pogleć ovjes :D
slika

Re: Hyundai accent

PostPostano: 26 stu 2011, 13:45
Postao/la Roko
slika


Toliko me oduševio ovaj projekt da me zaista potentalo tako nešto složit. Jedino me zanima trajnost same konstrukcije. Kakva su iskustva u praksi, koliko to traje, jeli sa vremenom bude kakvih škripuckanja i ostaje li konzistentnost materijala i nakon, recimo 6 mjeseci ili godinu dana?

Re: Hyundai accent

PostPostano: 30 stu 2011, 11:48
Postao/la Roko
Mislim, dva tolika drajvera, pa kad raspališ... :D

Nakon nekog vremena, škripuck...krrrck....zvrcccck... :lol:

Re: Hyundai accent

PostPostano: 30 stu 2011, 17:06
Postao/la s@ki
ovako, trenutno brojim 110ak kg, a u vrijeme kada sam radio panele imao sam oko 100.
Svaki uradak je testiran tako da sam stao na njega i osluškivao dal krcka . Dovoljno dobra kontrola kvalitete ? :D

Sam lim se obavezno dampira. Standard za natjecanja je (bar bio) <3mm i uglavnom se koriste materijali oko 2mm debljine.
Naravno, ako se ide "za svoju dušu" može i deblje ako za to ima potrebe. Nije loše ni staviti sloj spužvastog materijala između tapecirunga i vrata kako bi se napravila dodatna izolacija. Isti nebi smio biti hogroskopan, a lim se ionako dodatno tretira pa nema bojazni da će nešto hrđat/trulit ako se posao dobro odradi.

Što se tiće samog spoja panela na vrata, ako se ne rade kompletna vrata (kao na Kiji onoj) onda se panel učvrsti šarafima a može i ljepilom za šajbe. To primi tako da ga kasnije možeš jedino strgat.


Problematičan može biti jedino final touch. Ako su šlampavo odrađeni lakovi vole popucat itd.
Za A-nosače (uz šofer šajbu) se nerijetko koristi koža, microfibra ili poseban praškasti materijal (pogledaj temu ford focus) koji na dodir izgleda kao da je predmet tapeciran u mikrofibru ili slićan materijal a naravno nigdje nema šavova i sl.
evo jedan closeup istog
slika
22042007279 by saki_zg, on Flickr

TAj je materijal nešto osjetljiviji na habanje no ako se koristi na A-nosačima, maskama prednje konzole i sl gdje neće biti čestog diranja, udaraca nogom i sl traje godinama.

Focus je recimo radijen pred cca 4 godine i kolega se nikad nije žalio.

Re: Hyundai accent

PostPostano: 01 pro 2011, 12:36
Postao/la Roko
s@ki je napisao/la:ovako, trenutno brojim 110ak kg, a u vrijeme kada sam radio panele imao sam oko 100.
Svaki uradak je testiran tako da sam stao na njega i osluškivao dal krcka . Dovoljno dobra kontrola kvalitete ? :D



...ne ako imaš 130ak kg kao neki...proćelavi, stari...debeli... :lol: :lol:

s@ki je napisao/la:
Sam lim se obavezno dampira. Standard za natjecanja je (bar bio) <3mm i uglavnom se koriste materijali oko 2mm debljine.
Naravno, ako se ide "za svoju dušu" može i deblje ako za to ima potrebe. Nije loše ni staviti sloj spužvastog materijala između tapecirunga i vrata kako bi se napravila dodatna izolacija. Isti nebi smio biti hogroskopan, a lim se ionako dodatno tretira pa nema bojazni da će nešto hrđat/trulit ako se posao dobro odradi.

Što se tiće samog spoja panela na vrata, ako se ne rade kompletna vrata (kao na Kiji onoj) onda se panel učvrsti šarafima a može i ljepilom za šajbe. To primi tako da ga kasnije možeš jedino strgat.


Problematičan može biti jedino final touch. Ako su šlampavo odrađeni lakovi vole popucat itd.
Za A-nosače (uz šofer šajbu) se nerijetko koristi koža, microfibra ili poseban praškasti materijal (pogledaj temu ford focus) koji na dodir izgleda kao da je predmet tapeciran u mikrofibru ili slićan materijal a naravno nigdje nema šavova i sl.
evo jedan closeup istog
..........................................
TAj je materijal nešto osjetljiviji na habanje no ako se koristi na A-nosačima, maskama prednje konzole i sl gdje neće biti čestog diranja, udaraca nogom i sl traje godinama.

Focus je recimo radijen pred cca 4 godine i kolega se nikad nije žalio.



E to te ja pitam... ;) , dakle, ako sam dobro shvatio, buduća čvrstoća, izdržljivost i trajnost ugrađene konstrukcije ovisit će o materijalima ( izbor, pravilna primjena i obrada, poštivanje kemijskih i fizikalnih svojstava materijala), načinu izrade (pravilno izabran oblik za otpor i adekvatan mehanički damping), debljine samog materijala i na kraju pravilne ugradnje i završne obrade. Bome, ima tu materijala za razmišljanje, gotovo da bi moglo u posebnu temu o samim tehnikama i načinima izrade ;)

Re: Hyundai accent

PostPostano: 01 pro 2011, 12:43
Postao/la s@ki
zapravo i bi. imao sam svojevremeno neki kraći tutorial napravljen no za kvalitetan mi sada pomalo i slika fali ali da se izvesti ako zainteresiranost postoji.
Jest da nije generalna tema foruma ali principi su tu i nema razloga da se nešto od predloženog upotrijebi i u kućnom okruženju

Re: Hyundai accent

PostPostano: 01 pro 2011, 12:58
Postao/la Roko
OK, ova sekcija foruma je baš i predviđena za te stvari, kad posložiš i pregledaš malo te materijale, otvori temu (može i u stilu tutorijala, zašto ne) i šibni to, vjerujem da će ljudima biti od koristi i zanimljivo. Zainteresiranih svakako ima ;)