Htio bi samo dodati ovome gore navedenom... još se nalazim relativno daleko od prvog ljepljenja mylara na pripremljene statore. Zadaci koje trebam obaviti prije toga su:
- razvući caa 1,2 metara mylara, i probati nekako utvrditi do koje kilaže može ići rastezanje tako tanka folije prije pucanja iste.
- razvući novih 1,2 metra mylara nešto niže (25 do 35% niže) od točke pucanja iste, pravilno bočno izravnati foliju
- na tako razvučenu foliju tj. mylar, treb zaljepiti dva manja testna statora, a cilj toga je:
a.) provjeriti kako 3M traka drži zetegnutu foliju tj. mylar membranu, tj. da li postoji mogućnost da je ista nedovoljno čvrsta da bi držala foliju koja je prethodno priličnoi zategnuta "strecheru"
b.) vidjeti kako na membrani ostaje Elvamid rastvoren u alkoholu, te odrediti najbolju metodu nanošenja... kistom, spužvom, vatom, prskanjem
c.) provjeriti kojom trakom zaštititi membranu zaljepljenu na stator u djelu gdje se ne nanosi Elvamid, tj. cilj jer pronaći traku koja se lako može odlijepiti od membrane nakon završetka procesa nanošenja Elvamid. Plan je bio da to bude ona zaštitna žuta traka koju koristimo pri farbanju, no ona se predobro uhvati za mylar te se bojim sa bi prilikom skidanja iste rasparao membranu. Ovo je otvoreni problem i za sada nemam ideju koju traku iskoristiti. (ovo je prvi put da mi treba ljepljiva traka koja ne lijepi dobro

)
Nakon ovih testova i saznanja koje ću dobiti, može krenuti završna faza izrade sendviča:
statorA - 3M traka - mylar membrana 6u - Elvamid - HV alu prsten - 3M traka - statorB
Zafrkancija, no što je tu je, nema odustajanja...
