Mate je napisao/la:Ja predlažem slijedeće:
Na Kemijsko-tehnološkom pronaći asistensta ili profesora, audiofila. Čisto da ne zdimi radionica.
Kako si počeo, lako bi se moglo dogoditi da nešto zdimi , plane, ili se ugušiš u bojnim otrovima.

Moram ti priznati da je i meni to palo na pamet. Od zaštitne opreme imam samo
tanke gumene rukavice, i nekakve cvike koje bi me teško spasile da nešto krene
po zlu. Nino mi je nabavio i gas masku, to će mi trebati kada se budem igrati
fenolom u kombinaciji sa metanolom. Zbilja je težak križ ovaj naš hobi,
trebao bi čovjek biti u svemu, no u pravilu se grebe po površini pa su takvi i
rezultai....
Dok sam se bavio izradom klasičnih zvučnika u biti 90% projekta traži stolarske
vještine ako želiš da to izgleda pa i radi kako treba, da ne kažem da moraš biti i pitur
koji zna raditi sa kitom i svim vrstama boja. Ostatak projekta je zašarafiti 16
vijaka i polemiti dijelove na sketnici... pih... i na kraju nikad dobrih zvučnika
koliko god da si se trudio u odabiru komponeti i mozgao na skretnici. Sve to radi
koliko toliko dobro ali do bola prosječno (čitaj dosadno i kolorirano). Onda sam se bacio na uvijeto
rečeno FR drivere, hebiga bato sada treba raditi horne, opet stolarsko ubojstvo, pa je došao na
red Open baffle, ajde malo lakše kada je drvenarija u pitanju, pa kratak
izlet u line array.. opete stolarija... za popizditi. Umjesto da sve to pošaljem
u P.M. ja sada kemijam sa raznim kemikalijama, mažem nekakve folije i dalje tražim "ono nešto"
u zvuku što bi me trebalo zadržati u ovom hobiju, no sada ne pilam samo daske, ne lijepim furnir,
ne zavidavam tuđe drivere... sada radim svoje drivere... ajme kakav pacijent, rekao bi da je to DIY dno dna

Slični križni put sam imao i sa lampašima. Tu sam morao postati i limar, tokar, farbati sam već znao,
zatim vikler trafoa, tražiti dobre radne točke, kupiti hrpe novog alata... i na kraju suma sumarum u biti sa njima (lampašima) sam nesvjesno htio popraviti ono loše
što sam imao na zvučnicima. Kao vidi kako lampa "izuva iz cipela", koji pravi cijevni zvuk, toplo, a na kraju sam shvatio
da sam nesvjesno (ili svjesno) radio nekakve uvjetno rečeno "equalizere" koji su se trebali sljubiti sa mojim lošim
zvučnicima i popraviti ono "kreštanje" u srednjim i visokim (a parvog basa nikada nije ni bilo), moto je bio " s koloracijom ubi koloraciju" !! Problem je što na to potroših
15 godininičica, da bi u nekim AB testovima na kraju shvatio da tranzistoska AB klasa (koja slučajnost ili ne to "AB") ilole
bolje sastavljena popiša sav moj trud sa lampama svih ovih proteklih godina. Lampa može ostati
u glazbeničkom svijetu, hebeš gitaru bez lampe, tu i tamo kao nekakav B audio sustav čisto radi nekakvog lifestyle-a,
i ako već niste gadno zaglavili u tom "tube" svijetu kada je hifa u pitanju, spašavajte se dok je još
vrijeme

. Ja neću napustiti lampe, ali neću više ni previše očekivati, čisto zabave radi ništa drugo. Volio bi sastaviti
dva mono bloka sa 211, kao nekakva uvjetno rečeno vlastita kruna cjevnog diyanja kada su pojačala u pitanju i to je to.
Najdalje bi pristao na cijevni preamp i tranistor AB klase u izlazu, eventualno digitalija na bass sekciji i to je to.
Koliko ima smisla lampa u kombinaciji sa ESL, ne znam, nemam iskustvo, vele kada se "preskoči" izlazni trafo čarolija je zajamčena. Nemam razlog da ne vjerujem u to, no to nije jednostavan a ni jeftin projekt... puno je tu ograničenja u koje bi se trebalo uokviriti... a ko će ga znati. Ne bi volio da se upustim u to pa na kraju
shvatim da je to samo još jedan EQ koji treba popraviti nešto loše.....
Hebiga ode ja od teme ESL-a... evo vraćam se. naručio Fenol

kemijanje se nastavlja čim stigne ta
otrovna stvarčica.
Ako ima dobrovoljaca za miješanje poliamida u fenolu i metanolu, drage volje prepuštam mu taj posao
